Skriv din beskrivning här!

FRIDAY MEANS LEGDAY

Heeeej finisar! Idag har varit en bra dag, det var bra i skolan och efter det uträttade jag lite ärenden med pappa som jag skulle fixat igår egentligen, skönt att få det gjort! Sedan gick jag direkt till gymmet där det blev ben, rumpa, vader, mage och cardio! Såhär såg passet ut:

BEN/RUMPA/VADER
sumosquats i smith upv.+ 8x4 
squats på pallar med kettlebell 8x4
utfallssteg i smith 8x4
kick back i cable 8x4
side kick i cable 8x4
benspark 8x4
gynekolog utåt 8x4
sittande vadpress 25x3

MAGE
10-1:
liggande benlyft med händerna under rumpan 10st, 9st, 8st osv ner till 1
situps med raka ben 10st, 9st, 8st osv ner till 1
fällkniven 10st, 9st, 8st osv ner till 1
(kan försöka lägga upp video, allt är en enda övning, så lite svårt att förklara genom att bara skriva)

CARDIO
10 min på crosstrainern
10 min på löpbandet med lutning 13 och hastighet 6,3
10 min cykel 

Ikväl har jag och Weber varit hemma hos mig och bara tagit det lugnt, vi åt tacos samt chips och dip och kollade på en film. Vi hade också massvis att prata om och det var precis en sån fredagkväll jag behövde! Nu ska jag sova så jag är redo för morgondagen som innebär plugg och träning. Puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback