Skriv din beskrivning här!

CARDIO - 1000kcal




Idag är det lördag vänner och jag började min dag med gröt (proteinpulver med jordgubbssmak som variation istället för choklad) och det som var kvar av min my boost från igår! Efter att jag ätit upp så tog jag sällskap med Ebba till gymmet. Jag ställde mig direkt på crossen och som vanligt när jag kör cardio så har jag alltid ett mål för annar blir jag så uttråkad, idag var målet att bränna 1000 kalorier. Sagt och gjort! Klarade det på 63 minuter och 29 sekunder som ni ser här ovan. 
(Fick starta om crosstrainern för den stängdes av efter en timma men tog ingen paus emellan utan fortsatte direkt)
Det var det jobbigaste jag har gjort på länge! Körde med högsta lutning (10) men bara 32-40 på motståndet och ändå var jag verkligen spyfärdig efteråt. Kaaanske beror på att jag hade ätit precis innan eller att jag körde snabbare än någonsin trots att jag har träningsvärken från helvetet i benen och rumpan. Det gick iallafall väldigt bra och jag blev supernöjd! 
När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och sen åt jag och Ebba upp tacos-resterna från igår. Sen har jag bara pluggat matte hela dagen! Tog en liten bloggpaus nu men ska återgå till plugget igen. Önskar er en bra lördag, puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback