Skriv din beskrivning här!

ASK ME!

Tänkte köra på en frågestund här på bloggen då det rullar in några då och då! Fråga vad ni vill så ska jag försöka att svara på alla!! Ni kan skriva era frågor i vilket inlägg som helst så det behöver inte vara på just detta! Fråga fråga fråga


Hade skola från 9:50-15:30 idag och sen dess har jag pluggat matte, fixade även att snabbt ärende med mamma! Nu ska jag återgå till pluggandet, roligt inlägg haha... Men tänkte bara säga typ att jag lever!! Imorgon är det matteprov på morgonen och jag är jättenervös... Men ska inte stressa upp mig utan bara göra mitt bästa. Hörs imorgon, puss 


Vad väger du? och hur lång är du?

2015-01-14 · 21:45:49

Hej, jag läste på din kompis elinas blogg att hon hade kört ett benpass och tagit 390kg i sqautshpressen. Vad tar du i den själv tar jag 80kg därför känns hennes väldigt mycket. kör benpass 2-3 gånger i veckan. Puss älskar din blogg.

2015-01-15 · 09:49:15

Är det något speciellt man ska tänka på när man ska börja sanda?

2015-01-15 · 15:34:23

Jag tycker att du är jättesöt och ser bra ut och allt men undrar varför du på varenda bild gör duckface? Du hade med all säkerhet blivit finare om du log vanligt! Kram

2015-01-15 · 17:14:36

Hur gör du din gröt? (Stegvis) :D

2015-01-15 · 22:40:17

är du pratglad?

2015-01-16 · 18:50:21

Hej! Vill börja med att säga att din blogg verkligen är kanonbra och du inspererar verkligen!
Till min fråga, jag undrar "hur långt" du tycker att man får gå när det gäller träning och mat? Jag tränar på gym 4 ggr/v och går Pw:s eller springer ett par gånger i veckan. Under lov och vardagar försöker jag hålla en rätt strikt kost men jag tycker det är lite svårt både hemma och i skolan. Det känns som att vänner och andra elever i skolan kollar lite snett när jag har med min matlåda och hemma tycker mina föräldrar att jag borde äta samma mat som övriga familjen. Jag har ingen plan på att tävla eller någonting men jag vill ändå äta bra för att nå resultat. Hur tycker du jag ska göra, tycker du det är överdrivet att ha med egen mat till skolan? Och hur tycker du jag ska förklara det för familjen och vännerna? På något sätt känns det lite som att folk blir provocerade av mina val angående kost och träning, behöver man känna så?

Förlåt om det blev lite rörigt, jag hoppas att du förstår vad jag menar! Tror att det kan vara fler en jag som har detta "problemet".

Kram!

2015-01-16 · 20:13:19

Är du tillsammans med nån?

2015-01-16 · 23:05:17

HEJ alice, kan inte du börja videoblogga? Och lägga ut längre tröningsvideos än dem du har på din instagram. kramis

2015-01-18 · 12:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback