Skriv din beskrivning här!

AN UNWANTED REST DAY


Hade skola 10:30 till kl. 16 och åkte då hem och pluggade matte direkt, har gjort det enda tills nu i stort sett. Tanken var egentligen att jag skulle träna direkt efter skolan (60-90 minuter cardio) men eftersom att jag både somnade och vaknade med halsont plus att det gjorde jätteont när jag skulle svälja så kände jag att det var bäst att vila. Behövde ändå plugga massa och så är det verkligen sämsta tiden för mig att bli sjuk nu för har massa plugg i skolan osv. 
Nu har jag ätit lite kvarg och ska snart lägga mig i sängen och läsa en bok, självklart också från skolan. Måste läsa ett antal sidor innan torsdag så ska börja nu! Avstår från träningen imorgon med då jag måste plugga ännu mer matte eftersom vi har matteprov på torsdag. Puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback