Skriv din beskrivning här!

A GOOD WEEKEND

Heeeej fina ni ♡♡ Igår kväll såg jag nya Beck med mamma och pappa, den var inte lika bra som Rum 302 men helt klart sevärd! Kollade även på en Wallander-film efter det så somnade kanske vid 1! Idag vaknade jag halv elva, gick upp och duschade direkt och sen åt jag frukost och satte mig med lite matteplugg samt kollade ett oth-avsnitt. Efter det gick jag till Weber och vi fortsatte att plugga matte och det gick över förväntan faktiskt!! Lättare att plugga när man kan få lite hjälp också såklart. Sen köpte jag Yollibox på ica och gick hem och pluggade engelska och ikväll har jag varit på gymmet med min syster. Vi körde biceps och triceps och det finns två videos med sex olika övningar på min instagram fitness_alice. Nu ligger jag äntligen i sängen och ska sova! Hoppas bara det går och att jag får sova hela natten, har sovit väldigt dåligt det senaste och jag mår inte bra av det alls verkligen... Menmen! Börjar 08:20 imorgon och direkt efter skolan ska jag gymma sen äta ute med mamma och Ebba samt gå på bio med dom! Blir en mysig måndag, puss /A









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback