Skriv din beskrivning här!

A GOOD SATURDAY



Heej finisar!! ♡♡ Idag är det lördag och jag har hunnit med ganska mycket faktiskt. När jag vaknade vid tio så gjorde jag en jättegod smoothie på naturell lättyoghurt, jordgubbsproteinpulver, banan och havregryn, sedan gav jag mig ut på en 50 minuters powerwalk. När jag kom hem igen så duschade jag och storstädade mitt rum vilket verkligen var behövligt. Sen åt jag och pappa kyckling och ris till lunch vilket var supergott och sen har jag bara pluggat resten av dagen. Skulle egentligen kört axlar och triceps nu men jag måste verkligen plugga, vilket suger... Men skolan kommer i första hand för träna kan jag i stort sett göra när jag vill! Så nu ska jag fortsätta plugga tills vi får lite gäster ikväll, ska träffa Weber också! Puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback