Skriv din beskrivning här!

MÅNDAGSTRÄNING - AXLAR

 

Godmorgon! Här får ni en video ifrån morgonens träning. Jag och Ebba gick upp 06:30 ungefär för att gå direkt till gymmet och köra axlar och trots att det var så tidigt och jag inte har sovit så bra inatt så gick det jättebra faktiskt! Vi körde övningarna på videon:
Militärpress 15x3
Axellyft i maskin 15x3
Rear delt + front raise superset 15x3
Flyes med hantlar drop set

Nu är jag hemma, har duschat och ätit och tänkte plugga lite innan jag börjar skolan om två timmar. Slutar halv tre och då ska jag direkt hem och plugga sedan ikväll ska jag testa på ett nytt pass på gymmet med Moa, det ska bli roligt, och det börjar inte förrens 19:30 så jag tänkte försöka bli färdig med så mycket plugg som möjligt innan det så jag kan ta det lugnt efter träningen! Är SÅ taggad på en ny vecka, är ni? Hoppas att ni får en bra måndag iallafall! Puss ♡♡




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback