Skriv din beskrivning här!

GODNATT


Äter just nu detta mellanmålet innan jag ska sova! Det har varit en jääkligt lång dag för min del så jag är hur trött som helst. Var jättenära på att somna när jag kom hem från skolan, ögonen gick i kors. Men jag höll mig vaken för var tvungen att plugga några timmar! Skulle egentligen gått på ett MRL-pass vid halv åtta ju men ja kände att jag inte skullr hunnit det för var tvungen att övningsköra med... Kom hem från det för en timma sen ungefär och nu har jag duschat och fixat lite inför morgondagen. Är INTE redo för en nu dag, vill verkligen bara ligga i sängen hela dagen, men ska träna med Ebba efter skolan så får försöka se fram emot det!! Hoppas ni har haft en bra måndag iallafall, puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback