Skriv din beskrivning här!

VÄLBEHÖVLIGT LOV OCH PROTEINGLASS

Äntligen fredag, vilket innebär helg och även HÖSTLOV. Kunde inte komma mer lägligt. Det är fan ett under att jag ens har överlevt de senaste veckorna för det har varit så jävla mycket. Ska bli skönt med ett break från skolan nu, måste dock plugga lite men det är helt okej när jag ska till Stockholm på tisdag. Ska försöka bli färdig med allt innan dess! Blev färdig med två inlämningar ikväll men har ändå tre stycken kvar... Jaja, har kommit en bit på vägen iallafall, man får försöka att tänka positivt!
 
Kom hem från skolan strax innan ett för vi slutade tidigare idag på grund av att vi kollade på teater. När jag kom hem så jag la mig i sängen och kollade på Greys Anatomy innan jag satte igång med plugget. Har pluggat konstant från klockan tre tills nu, blev precis färdig så nu ska jag äta proteinglass och kolla på Greys tills jag somnar.
 


Mamma köpte denna till mig idag på willys! Har sett den på flera bloggar innan men aldrig testat den själv. Tänkte att den måste vara helt perfekt för mig som verklien älskar chokladglass. Och god var den, men tyvärr så smakade den lite väl mycket kaffe för min smak... Men annars var den jättegod verkligen och den rekommenderas absolut! Klart att ben&jerry är något godare, men denna är helt klart ett bättre alternativ så jag tycker abosolut att ni ska testa den om ni inte har gjort det!
 
Imorgon är det lördag och då ska jag plugga matte och sedan köra ett gympass med pappa. Det ska bli jätteroligt faktiskt för det var längesen jag tränade med honom! Beroende på hur mycket tid vi har på oss (innan mamma och pappa får hem sina vänner) så är det planerat att vi ska köra bröst och axlar! På kvällen vet jag inte riktigt vad jag hittar på. Gör jag inget speciellt så kanske jag försöker bli färdig med allt plugg när jag ändå har tid! För är ganska upptagen nästa vecka trots att det är lov. Eller kommer inte hinna plugga särskilt mycket iallafall hehe.
 
Önskar er iallafall en bra fredagkväll, puss /A 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback