Skriv din beskrivning här!

MOT STOCKHOLM


Gjorde frukost till mig och pappa imorse, gröt med chokladproteinpulver toppat med hallon och kokos!

Sitter nu i bilen påväg till Stockholm med familjen, vi kommer att vara framme runt lunchtid. Ska bo på hotell i två nätter, äta hotellfrukost, äta på restaurang, basta, bada bubbelpool, shoppa och bara njuta av att umgås lite hela familjen. Tycker det är så mysigt att vi gör lite sånt här ibland trots att både jag och Ebba är ganska stora nu. Jag hinner inte träffa min familj så mycket eftersom att jag sover mycket hos P, är med kompisar på helgerna, tränar och går i skolan, och mamma och pappa jobbar olika osv. Man behöver lite sån här tid tillsammans ibland tycker jag så det ska bli jättemysigt faktiskt!
Har iallafall med mig kameran så ska försöka ta lite fina bilder så får vi se när jag bloggar nästa gång. Ni får ha en bra dag iallafall, puss /A ♡


Ser jättegott ut! Bjuder du? :)

2014-10-28 · 12:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback