Skriv din beskrivning här!

SÖNDAGSÅNGEST



Denna söndagen har varit ganska bra förutom att jag nu hela eftermiddagen och kvällen har haft väldigt ont i magen. Vet inte varför men det släpper nog snart hoppas jag så att jag kan sova! Kollar just nu på Greys i sängen men ska stänga av datorn så fort avsnittet är slut. Börjar 8:20 imorgon och slutar 15:50 så vill vara hyfsat utvilad iallafall hehe. Särskilt med tanke på att det är måndag med. Ny vecka, nya tag och nya möjligheter som man brukar säga! Har dock enorm söndagsångest för denna helgen har varit så jäkla lång eftersom att jag bara hade en lektion i fredags. Det har iallafall varit en bra helg och jag tror att denna veckan blir ganska bra med faktiskt! Men nuu ska jag sova, puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback