Skriv din beskrivning här!

LAST NIGHT


Dom är tjejerna spenderade jag gårkvällen med! Victoria (såklart haha), Fanny, Mathilda, Therese, Chloe, Amanda och Louise! Det var jättetrevligt verkligen, vi åt mat och bara pratade. Trots att vi inte har träffat tjejerna innan så klickade alla jättebra ihop tycker jag. Känns synd att det kommer dröja så lång tid tills vi ses igen, om vi ens gör det men det hoppas jag verkligen!!
Innan det så kollade jag och Victoria på Bikini Fitness. Tävlingen var llte seg och utdragen enligt mig och det var vääldigt många tävlande men det var ändå sjukt coolt att se tjejerna som tävlade. Grymma kroppar verkligen och alla hade enligt mig gjort ett superbra jobb, är verkligen imponerad av dom och fick massa ny motivation till att gymma så är supersugen nu!


åhhhh, saknar redan<3333

Svar: jag med!!! :( <3
Alice Bomberg

2014-11-30 · 21:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback