Skriv din beskrivning här!

Söndagar

Känns som att mina söndagar alltid ser likadana ut. Plugga (försöka iallafall), städa, fixa naglarna, fixa matlådor, skriva schema för kommande vecka med träningar osv, kolla av vad vi har för  plugg, skriva dagbok osv... Alltid samma sak! Plus en jävla massa söndagsångest på allt det med. Men antar att de flestas söndagar ser ut så? Iallafall plugga och städa. Göra sånt som man skjutit fram hela veckan helt enkelt! Jag har iallafall städat, pluggat (ja faktiskt!) och gymmat, vilket gick skitbra! Vi körde slut på axlarna rejält och efteråt en riktigt jobbig magövning!
Nu sitter jag vid mitt nystädade (<333) skrivbord och bloggar och planerar och håller på! Snart ska jag äta lite kvällsmat och måla naglarna, sen fortsätta plugga tills jag somnar... Hoppas eran söndag har varit bra hittills! Min blev tusen gånger bättre efter gympasset med min fina mami!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback