Skriv din beskrivning här!

Ny träningsslista

Har hållt på med min spotify (eller pappas men mina listor haha...) en stund nu. Gjort en ny "vanlig" lista eller vad man säger där jag har lagt in alla gamla listor i en och samma. Typ låtar jag lyssnar på när jag är på bussen, går på stan, går till skolan, chillar osv. Och för er som vill ha den så hittar ni den här. Brukar uppdatera mina listor ganska ofta så ni kan ju följa den också om ni vill!
Sen gjorde jag en ny träningslista också och den hittar ni här. Har fortfarande kvar min lista jag har när jag löptränar för måste typ ha en speciell till det så jag verkligen orkar springa hela vägen haha... Men om ni vill ha lite nya träningslåtar så kan ni gärna kolla på min nya lista. En hel del låtar som jag tror kan passa nästan alla faktiskt!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback