Skriv din beskrivning här!

14:01




Träningen med Sophie gick jättebra! Vi körde fem övningar och det brände på rejält, mådde verkligen illa efteråt. Men det var kul, alltid roligt att träna tillsammans med någon. Särskilt mage för tycker oftast inte att det är så jätteroligt hehe... När vi var klara så gjorde jag mig iordning på gymmet och sen kollade jag i lite affärer. Hittade dock ingen klänning och ingen jumpsuit heller, men två linnen fick följa med hem! Upptäckte att det ena var smutsigt när jag kom hem men det går nog tvätta bort. Visar dom senare eller imorgon.
När jag kom hem så packade jag upp innan jag värmde min matlåda. Blev kyckling och ris med kvarg + paprika (<333) och ananas. Nu ska jag lägga mig i sängen och halvsova framför en film. Åh vad jag älskar studiedagar utan massa måsten! Storstädningen skjuter jag nog fram till en annan dag hehe... Ha en fin onsdag vänner, puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback