Skriv din beskrivning här!

trött

jag är heeelt slut, det har varit en riktigt lång dag idag. lekte med iris och alma hela förmiddagen och sen vid två ungefär åkte jag till gymmet och körde rygg och biceps. det gick ganska bra förutom att jag börjar få ont i min handled igen, det kommer typ i vågor... men får väl kolla upp det snart antar jag hehe!
sen vid fem jobbade jag och så slutade jag för en timma sen ungefär. var dödstrött på jobbet och satt verkligen och gäspade hela tiden så det är skönt att vara ledig i två dagar nu. om en liten stund kommer ebba hem och då ska vi kolla film. innan dess tänkte jag äta lite och försöka fixa lite blogginlägg så bloggen blir lite roligare hehe. puss /A.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback