Skriv din beskrivning här!

Nyttigt mellis




Gjorde nyttigt mellis innan, eller vad man nu ska kalla det haha... Såg det på weheartit och tänkte prova. Det är bara naturell lättyoghurt blandat med lite hallonkvarg utsmetat på en bakplåt med bakplåtspapper. Hur tjockt lagret ska vara bestämmer man ju såklart själv. Sen hällde jag på lite kokos, hackade hasselnötter och bananer i småbitar. Sen la jag in det i frysen i en timma, skar dom i bitar och la dom sedan i en burk i kylen. Ville egentligen haft typ jordgubbar i också och kanske lite riven mörk choklad över, men det hade vi inte! Kom på när jag hade lagt in det i frysen att jag kunde haft hallon i men orkade inte då hehe..
Smakade precis och de var jättegoda, bara lite jobbiga att hålla i när de är så jävla kalla. Men annars får de 9/10 av mig! Tycker absolut ni ska testa. Man kan ju ha i princip vad som helst i! Nästa gång sa jag nog testa med mörk choklad, kiwi och jordgubbar tror jag! TIPS TIPS TIPS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback