Skriv din beskrivning här!

lördag

hej på er!! vaknade runt elva imorse för somnade ganska sent idag. iallafall så åt jag frukost och sen åkte jag till gymmet direkt. körde axlar och mage med ebba spjuth och sen gick jag till weber en sväng! vi satt i hennes säng och åt frukt och pratade lite bara. jag är påväg hem nu, ska äta och ta det lugnt bara! ikväll får jag se vad jag hittar på men ska förhoppningsvis träffa ida och emelie och hitta på något!
förresten, så var det jätteskönt att gymma igen!! men mina matrutiner tar jag nog tag i på måndag igen. även om typ varje dag på sommarlovet är lördag så vill jag ändå försöka börja en måndag! dock är det svårt att hålla sig till nyttig mat och bra matvanor på sommarlovet. men ska försöka så gott det går!!
ha en bra lördag, puss /A




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback