Skriv din beskrivning här!

kort om dagen

tänkte bara dra min dag lite kort för kommer inte på något annat att skriva om haha, suttit här i tio minuter nu och tänkt att detta ska bli ett bra och intressant inlägg MEN det får bli som vanligt... och rubriken är inte så jävla originell heller menmen :-)))
direkt efter att jag skrev det förra inlägget så åt jag och emelie tacos (igen, men klagar inte), kort därefter kom mamma och hämtade mig. vi övningskörde i någon timma och det gick jättebra faktiskt! när vi kom hem igen så packade jag bara lite snabbt innan jag tog bussen ner till NW i stan. blev ett riktigt mördarpass för rumpan. den skakar fortfarande om jag typ böjer mig ner eller något haha. men det är så det ska vara, så jag är nöjd! körde bland annat squatpressen och dead lift, sen lite superset på vissa övningar oså med!
när jag kom hem så dröjde det inte länge innan maten var klar och det var jättegott! jag åt fläskfilé, potatis och sallad. men tog bild på min systers kompis tallrik för den blev finare än min och ville ha en bild till bloggen haha palla egentligen.. aja! gott var det iallafall!
när vi hade ätit så tog jag en liten cykeltur med mamma upp till emelie för att hämta min laddare som jag hade glömt där. nu är vi hemma igen och jag ligger i sängen. ska dricka celsius, äta kellogg's-chips och kolla på orange is the new black tänkte jag. det blir skönt att bara vara hemma ikväll faktiskt! ska försöka att inte somna allt för sent hehe. blir alltid så även om jag säger att jag ska somna tidigt men ska faktiskt upp runt nio och jobba imorgon. så nu blir det skärpning!
ska förresten svara på en bloggkommentar nu ikväll med! började svara på den för ett tag sen hehe och sparade det i utkast så glömde bort det lite... men såg det idag så ska svara på den snart!

förresten! är det någon som skulle vilja veta mer om vad jag äter osv och hur jag typ tränar osv så är det bara att kommentera! har ätit väldigt mycket skit på det senaste och varken JAG eller min KROPP (framför allt!!) mår inte bra av detta. men det är svårt på sommarlovet och när jag umgås med emelie hahah. men ska försöka bättra mig nu! lättare när jag jobbar osv också så!


du säger hela tiden att det bara är att bestämma sig men varför gör inte du det då? haha du klarar inte av det och du kommer inte lyckas någonstans med träningen om du äter som du gör, och alla totalt as garvar åt dig när du sitter med dina matlådor i matsalen för att du tror du är något träningsproffs

2014-06-28 · 23:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback