Skriv din beskrivning här!

breakfast

godmorgon! eller godförmiddag kanske men säger hehe? somnade inte förrens klockan sex imorse och vaknade sen vid åtta av att mitt alarm ringde. skulle egentligen till gymmet med pappa då och kört bröst+triceps med honom. såg fram emot det men nu blev det varken träning eller jobb... ligger i soffan nu och kollar på one tree hill och äter frukost. får verkligen inte somna för då lär jag sova flera timmar då och så somnar jag aldrig ikväll. 
ska förresten sova hos ida ikväll, så det blir mysigt! ska till henne vid halv sju-tiden och innan dess ska jag väl inte göra något speciellt. är redn rastlös... menmen, ska piggna till först och främst innan jag tränar osv igen! puss /A.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback