Skriv din beskrivning här!

RIKTIGT BRA DAG


hej på er!! träningen imorse gick bra som sagt och likaså jobbet. skönt att de flyter på nu så jag kan ta en veckas ledigt sen på lördag med gott samvete. efter jobbet var egentligen tanken att jag skulle hem och vila någon timma men istället traskade jag och weber till alcamo i ösregnet (vad är det med att detta vädret aldrig kan bestämma sig??). vi köpte med oss varsin sallad och hade picknick på hennes golv och småpratade om lite allt möjligt, det var hur mysig som helst!
nu ligger jag emelies nybäddade säng<33 vi har precis städat hennes rum vilket även jag glädjs åt haha fy alltså det var verkligen KAOS. får se hur länge det är såhär rent och fint nu eheheh... hon håller på att fixa något att äta och sen ska vi bara mysa!
hoppas att eran måndag är lika bra som min, puss på er /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback