Skriv din beskrivning här!

TIME TO SLEEP


ATM - äter naturgodis, pluggar lite svenskaoch pratar med Emelie ♡♡
Har bara pluggat i eftermiddag, var äveb och solade solarium en sväng! Ska inte göra mycket mer än att plugga resten av kvällen så detta var inget roligt inlägg haha... Känns som alla mina inlägg nu för tiden handlar om plugg? Aja snart är  det looov!!
Imorgon ser planerna ut såhär: skola 10:30-16:00, sedan åka till gymmet och köra axlar och även något mer om jag hinner. Kommer få skynda mig lite för ska kolla på min systers lucia. Det blir mysigt! På kvällen ska jag plugga (haha...) och sen är det snart helg igen och en vecka kvar till jullov. Det är efterlängtat nu kan jag säga!! Godnatt på er, puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback