Skriv din beskrivning här!

THE BEST DAY IN A LONG TIME

ALLTSÅ DENNA DAGEN. Älskar den haha!! Fick GODKÄNT på mitt matteprov. Ni anar inte hur lättad jag blev över det. Har kämpat så himla mycket med den skiten och nu har jag äntligen blivit av med den!! ÄR SÅ GLAD. Ska fokusera på matte2b nu så jag får godkänt i den, så skönt att bara ha en mattekurs att tänka på. Det gjorde verkligen min dag att jag blev godkänd, så skönt efter allt hårt slit som jag lagt ner!

Efter skolan så var jag på Condecos Afternoon tea med Ebba, farfar och farmor. Det var hur gott som helst! Efteråt så gick vi lite på stan och kollade på julklappar som vi gör varje jul. Hittade ett jättesnyggt träningslinne som jag ska få av dom i julklapp! När jag och Ebba var hemma igen så rakade jag benen sen gick jag till solariet och solade en kvart, såå himla skönt. Höll på att somna haha... Efteråt så gick jag till ica och köpte vindruvor och choklad som jag äter just nu framför One Tree Hill. Firar matten lite hehe och det är ju trots allt lill-lördag. Tänkte försöka somna hyffsat tidigt idag för har somnat sent flera nätter i rad, blir så sjukt trött då... Jaja hoppas att ni har haft en lika bra onsdag som mig iallafall! Puussss /A ❤️



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback