Skriv din beskrivning här!

ONE DAY LEFT


Tisdag och en dag kvar till nyår! Har en hel del förväntningar faktiskt och tror det blir en bra kväll med mina fina tjejer. Så skönt att jag vet vad jag ska ha på mig också haha, trivs inte alls i klänning och klackar egentligen men hade inte det förra nyår så ville ha det nu i år kände jag. Iallafall så vaknade jag hos Emelie imorse vid halv elva, åkte hem och duschade och åt frukost med farfar och farmor som var hemma hos oss och fikade. Nu sitter jag och väntar på bussen, ska till Huskvarna och fixa mina naglar. Efter det ska jag direkt till gymmet och sen ikväll ska jag sova hos Em igen, imorgon är det förberedelser inför kvällen som gäller hela dagen! Puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback