Skriv din beskrivning här!

MY CHRISTMAS EVE

Hej på er! Min julafton har varit superbra verkligen, har bara ätit gott och umgåtts med familjen och farfar och farmor. Fick även jättefina julklappar, det mesta var sånt som jag önskade mig oså fick jag även andra bra saker som jag inte tänkt på att önska mig. Är jättenöjd med denna dagen och uppskattar verkligen att jag har så himla fin familj och snälla föräldrar.
Vi kom hem för en liten stund sen och nu ligger jag i sängen med mina nya mysiga tofflor som jag fick av mamma och kollar på The Hills och bara myser! Tänkte försöka somna hyffsat tidigt ikväll för imorgon ska jag till gymmet med pappa på morgonen, ska nog dock träna själv för tror han skulle träna med en kompis. Iallafall, och sen kanske jag ska städa lite på dagen men annars ska jag träffa Emelie. Vi får se om vi hittar på något speciellt! Ni får ha en bra kväll iallafall, puss ♡





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback