Skriv din beskrivning här!

LOVELY SUNDAY BREAKFAST


Detta underbara bjöd jag Elina på till frukost idag på Condeco, deras frukostbuffé är ju en dröm för munnen (och magen haha) verkligen! Eftersom att hon fyllde år för någon vecka sedan så blev detta min present till henne och jag hoppas att hon uppskattade det jättemycket! Vi satt där i någon timma och bara pratade, så himla mysigt var det för det var längesen som bara hon och jag gjorde något själva.
Jag kom hem för en liten stund sedan och tänkte snart gå till gymmet om jag bara blir av med denna enorma matkoma... Ska iallafall byta om, packa ner skor och dricka en celsius snart så är jag snart redo för att pumpa lite rygg. Kanskd blir mage eller cardio också, men är verkligen sugen på ett riktigt tufft ryggpass! Resten av dagen ska jag plugga, tänkte försöka plugga riktigt effektivt idag så jag sedan kan ta det lugnt ikväll. Ni får ha en bra söndag iallafall så uppdaterar jag senare, puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback