Skriv din beskrivning här!

LAST NIGHT + SATURDAY WORKOUT

Igår: festen var en riktig besvikelse så jag, Emelie och Moa träffade Emil och Robin istället oså åkte vi hem till Robin. Vi var inte där så länge dock utan åkte hem och sov hos mig vid halv två!


Idag: jag vaknade vid tio och sen åt vi frukost vid halv tolv ungefär. Vid halv ett åkte de hem och då gick jag till gymmet. Jag körde biceps, triceps och mage och det gick riktigt bra! Är heelt död verkligen, särskilt i armarna!
Såhär la jag upp passet;

BICEPS
Curl med skivstång 8x4 + 1 dropset
Sittande hantelcurls 8x4 + 1 dropset
Drag med rep i cable 8x4
Hammercurls 8x4

TRICEPS
Pushdown i cable 8x4 + 1 dropset
Drag med rep över huvudet 8x4 + 1 dropset
Omvänd pushdown 8x4

MAGE
Cable crunch 15x4
Benlyft på bänk 12x2

Jag brukar vara ganska dålig på att ta ut mig när jag kör armar och har alltid tyckt att det är ganska tråkigt, men ju mer resultat jag har fått så har jag såklart tyckt att det blivit roligare och roligare. Idag körde jag verkligen tills jag knappt orkade lyfta armarna haha! Får se hur det går att tvätta håret...
Åt precis proteinpannkakor och ska strax hoppa in i duschen, sen måste jag städa mitt rum. Ikväll får vi gäster och så ska vi dricka glögg, mamma har även fixat så vi ska köra julklappsleken. Det blir roligt faktiskt, en tradition vi och två andra familjer har! Hoppas att ni får en bra lördag också, puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback