Skriv din beskrivning här!

LAST MONDAY THIS YEAR


Fulaste bilden men godaste smoothien som jag och Emelie drack imorse! Vi åkte sedan till a6 och shoppade lite och jag kände mig så himla yr och trött plus att jag hade huvudvärk... Men det har äntligen blivit lite bättre nu efter att jag fick i mig lite lunch! Ligger dock i soffan och vilar lite och dricker te i nuläget och laddar upp lite inför ett gympass.
Tänkte även försöka hitta något slags bootea/teatox för att börja med efter nyår någon gång. Är det någon som har tips på något bra? Vill gärna kunna äta så normalt som möjligt under tiden, hålla på med det någon vecka och få så bra resultat som möjligt. Vill rensa ut all skit jag ätit under jul och överhuvudtaget på jullovet! Ge mig alla tips ni har! 
Snart är det dags att gå till gymmet och även om jag inte känner mig 100% frisk så är jag ändå väldigt taggad! 
Vad gör ni sista måndagen 2014?
Puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback