Skriv din beskrivning här!

LAST DAY IN SCHOOL


Torsdag idag och sista riktiga skoldagen innan jullov❤️!! Är i skolan och har tre lektioner kvar så slutar fyra, ganska segt att ha riktiga lektioner med tanke på att vi slutar imorgon, inte så jättekul haha men aja. Efter skolan ska jag och mamma till våra kusiner och äta och mysa lite, sen ska jag köra ben och rumpa med Matilda. Längtat jättemycket verkligen för det var längesen jag körde det och jag älskar att träna ben/rumpa med andra! Efter det ska jag hem och duscha och packa lite snabbt sen ska jag sova hos Emelie. Så har en del att göra idag men det är bara roliga saker och det klagar jag inte på! Hoppas att ni har en bra torsdag, puss! /A


hej fina du! jag har oxå en blogg och använder blogg.se vad har du för design? älskart

2014-12-18 · 22:16:41

Hej på dig! Verkligen äääälskar din blogg och dina tränings inlägg osv, jag har en liten fråga. Vilken design använder du på din blogg? Är den pro eller grattis versionen?

Jätte tacksam för svar<33

2014-12-19 · 23:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback