Skriv din beskrivning här!

FROM BAD TO GOOD



Hej finisar! Idag har vi haft lite minijul med kusinerna så fick lite mer julklappar som jag blev supernöjd med! Vi åkte hem vid halv sex ungefär, jag bytte om och gjorde mig iordning för gymmet men var tvungen att ladda mobilen som var död så började inte gymma förrens åtta. Körde bröst och triceps som jag skrev innan och till en början gick det sjuukt segt men sen fick jag lite pepp av Elina<33 och då gick det genast mycket bättre faktiskt! Såhär såg passet ut:
 
bänkpres 8x4
flyes med hantlar 8x4
armadduktion i cable 8x4
armhävningar, så många jag orkar
 
push down i cable 8x4
omvänd push down i cable 8x4
drag med rep över huvudet + hantellyft bakom huvudet (superset) 8x4
 
Nu ligger jag nyduschad i min säng och ska strax föna håret innan jag ska sova. Imorgon ska jag till a6 och stan med Emelie. Ska kolla på kuddöverdrag och lite annat. Hörs imorgon! Puss /A


hur mycket tar du i bänkpress?

2014-12-27 · 08:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback