Skriv din beskrivning här!

COZY SUNDAY



Hej på er! Jag har haft en bra söndag, har solat solarium oså körde jag ett bra rumppass på gymmet, dock gick det väldigt sakta för var tvungen att ladda mobilen och lite sånt men det gick bra iallafall och är riktigt trött i röven nu!! Har även enorm jävla träningsvärk i armarna sen igår, så gött, älskar det! Ikväll har jag bara legat i soffan och kollat på film med mamma och ätit choklad, passar på att unna mig lite extra nu när det är jul! Ska lägga mig tidigt idag för imorgon kommer mina småkusiner tidigt så ska vi vara lite barnvakt sen på eftermiddagen ska jag och Ebba till mammas kompis och vara barnvakt åt hennes små tjejer. Vi ska pyssla och baka julgodis! Puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback