Skriv din beskrivning här!

BEST COMBINATION




Alltså finns det ens någon finare kombination än sol och snö ihop? Tror inte det, inte nu när det är jul iallafall, kolla hur fint det är här i Jönköping! Tog bilderna påväg till gymmet idag, blev jätteglad verkligen när jag vaknade och såg att solen tittade in genom fönstret!
Iallafall, juldagen idag och jag har inte gjort allt mycket. Körde ett bra pass på gymmet som ni kan läsa om nedan och sen har jag bara ätit mat och läst lite. Väntar på att Emelie ska komma hem så jag kan åka till henne, mysig kväll väntas med henne och Elina ♡

Såhär såg mitt gympass ut idag:

RYGG
Breda lats drag 8x4 + dropset
Smala lats drag 8x4
Sittande rodd 8x4 + dropset
Korsryggsmaskin 12x4

BICEPS
Curl med skivstång 10x3
Drag med rep i cable 8x4
Sittande hantelcurls 8x4

MAGE
Cable crunch 20x3
Hängande benlyft 12x3

Nu ska jag till ica och köpa till gott tills ikväll och sen ta bussen till Em! Kommer bli en lugn och mysig kväll. Puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback