Skriv din beskrivning här!

A GREAT WEEKEND

Gårdagens axelpass:
♡ Axelpress 10x3
♡ Axellyft-maskin 10x3
♡ Side raise i cable 10x3
♡ Front raise med hantel 10x3
♡ 10 min. crosstrainer - 100 kcal
Dagens benpass:
♡ Squatpress 10x4
♡ Superset: kick back i cable + side kick i cable 10x3
♡ Benspark 10x3
♡ Raka marklyft med hantlar 10x3
♡ Squats på steppbräda med kettlebell 10x3
♡ 10 min. crosstrainer på högsta motstånd

Här har ni en lite summering från gårdagens samt dagens gympass! Båda gick kanon trots sämst energi men celsius hjälper alltid!
Igår kväll var jag med Emelie och Elina. Vi hämtade mat från Munchies och sen låg vi i Emelies soffa hela kvällen och kollade Idol och bara myste. Hade jättekul med två av mina favoriter 
Idag har jag inte gjort mycket mer än att plugga och träna samt äta en jättegod middag (quinioa, fläskfilé och sallad) med pappa och min syster! Ligger nu nerbäddad i sängen med Ebba och ska kolla film, äta dip och morötter. Tänkte försöka sova tidigt ikväll för ska upp redan vid åtta imorgon, ad jag ska göra får ni veta då! Ha en bra kväll! Puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback