Skriv din beskrivning här!

A GOOD DAY




Min frukost imorse // Pulvret jag drack efter träningen // Godaste baren i världen som jag åt innan jag åkte till skolan

Idag vaknade jag upp med ett gott humör! Med tanke på att jag somande redan vid tio igår kväll så var jag pigg när jag vaknade imorse och redo för en ny dag, så himla skönt ♡ Jag gick upp vid sex, åt godaste frukosten och drack även en celsius, sen gick jag iväg till gymmet. Körde ett ryggpass på ungefär 45 minuter, sedan avslutade jag med 30 minuter på crosstrainern då jag brände 300 kalorier som var mitt mål så det var skönt att jag nådde det!
Innan klockan var nio så hade jag då hunnit träna samt städa, plugga matte, duscha, äta mellanmål och göra mig iordning. Sitter just nu på bussen påväg till skolan, börjar halv elva och slutar fyra, åker direkt till min privatlärare då för att repetera inför provet som jag har på tisdag. Sedan ska jag repetera lite svenska också och sen får jag se vad jag har tid med mer. Ni får ha en jättebra dag iallafall så uppdaterar jag nog senare ikväll! Puss och kram ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback