Skriv din beskrivning här!

4





Här är fyra bilder från idag! Gick upp tjugo över sju för att äta frukost innan jag gick till gymmet för att köra 40 minuter cross, det var ganska segt och tänkte ge upp ett antal gånger men FAN va ovärt det hade varit. Så jag kämpade på och det var om vanligt riktigt skönt när jag var färdig! Gick hem och gjorde mig iordning innan jag åkte till a6 och IKEA med min syster och hennes pojkvän. Vi kollade i lite affärer men köpte bara ett kuddöverdrag och två kaffekoppar (haha) på IKEA. Sen åkte jag ner till stan där jag mötte Emelie, vi gick i lite affärer och jag köpte underkläder, sport-bh och lite nytt smink. Nu är vi hemma hos mig, vi har precis ätit hemmagjord pizza och gjort oss iordning. Snart ska vi ta bussen till Gränna där det är fest, vi ska möta upp Elina på vägen också. Tror det kommer bli en bra kväll! Hoppas att ni får det med, puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback