Skriv din beskrivning här!

NOLL PROCENT REDO

Är NOLL procent redo för skolan imorgon. Orkar verkligen inte sitta på massa lektioner i flera veckor nu och bara ta in massa som man sen ska sitta hemma och plugga på ännu mer. Orkar verkligen inte det. Behöver ha sommarlov typ tre år till haha. Det ska dock bli skönt att komma tillbaka till lite vardagsrutiner och även få träffa tjejerna som vanligt varje dag igen! Det är bara att kämpa på antar jag och ta tag i saker så fort man får dom, läxor osv. Säger varje år att jag ska bli bättre i skolan men så blir det ju aldrig. Någon som
känner igen sig haha? Dock måste jag börja fokusera mer i skolan oså för annars kommer inte det gå ihop med alla träningar och mitt kostschema osv! Men det ska nog bli bra! Man får se det från den ljusa sidan, att det snart är helg igen,

Duschde håret innan för orkade inte det på gymmet imorse. Målade även mina naglar, rakade benen och hade ansiktsmask och lite såna saker! Har packat väskan för imorgon också. Ska nämligen till gymmet tidigt imorgon innan skolan börjar! Får se hur bra det går att komma upp klockan 05:40 med tanke på att Emelie sover här och vi har en del att prata om nu efter ph. Haha men det löser jag! Ska ladda upp med frukost och celsius innan och ska "bara" gå pw en timma så behöver inte så mycket ork i själva musklerna.

JAJA måste sluta med de här milslånga inläggen... Nu ska jag fixa mitt casein och äggvita sen ska vi lägga oss i sängeeeen. Puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback