Skriv din beskrivning här!

I BILEN

Festen i Bankeryd ikvällbjöd på både gamla och nya vänner, samt lite kramkalas med min goa Moa som jag inte har hunnit krama om! Blev förvånad men glad när jag såg att hon var där så det var roligt! Det var massa andra goa tjejer och killar där med, vi dansade, skrattade och hade jättekul! Kvällen slutade dock lite tråkigare men jag antar att det är sånt som hör till? Tråkigt nog...

Nu sitter jag i bilen med en sovandes syster jämte mig. Är påväg till Axamo flygplats med familjen. Kom hem från Bankeryd vid halv två och har inte sovit något sen dess så ska försöka sova på flyget så kommer man fram snabbare också hihi!!
Hade planer på att ha någon här på bloggen som gästbloggar denna veckan, men struntar i det eftersom att vi förmodligen har wifi på hotellet så jag kommer nog kunna uppdatera hyffsat ofta ändå. Vi är framme på Kreta någon gång under dagen idag så kanske kommer upp något inlägg senare! Ha det bra i Sverige, puss /A 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback