Skriv din beskrivning här!

CHANIA

Igår kväll tog vi bussen in till Chania. Det är en större stad här på Kreta! Vi åt god mat (jag åt kyckling med ris, såå jävla gott var det!! Kyckling levererar alltid) och gick i massa affärer och shoppade. Fick med mig en plånbok, ett par öronhängen och en väska hem. Kan visa allt när jag kommer hem kanske om ni vill!

Idag är näst sista dagen här så nu sa det stekas i solen. Klockan är tio över nio här och jag är först nere vid poolen. Ska inte missa en enda soltimma nu för VILL BLI BRUN. Imorgon är allra sista dagen i solen och på lördag åker vi hem. Ska bli mysigt att komma hem till katten, tur att han har haft sällskap hela veckan! Framför allt längtar jag efter mina tjejer och såklart gymmet och rutiner.


Så härligt! Njut sista tiden nu! :) Glöm inte solskyddsfaktor ;)

2014-08-07 · 08:52:44

när ska du svara på frågestunden?

2014-08-07 · 21:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback