Skriv din beskrivning här!

Tisdag kväll

Hej på er godingar! Först och främst: tack så himla mycket för alla fina kommentarer och allt fint pepp! Blir så himla glad verkligen och det får mig bara att vilja kämpa ännu hårdare och blogga ännu mer och allt vad . kommentarera nu handlar om. Men blir jätteglad verkligen! Har dock inte hunnit svara på någon än men tro inte att jag struntar i dom, absolut inte! Ska försöka svara på dom imorgon om jag hinner det och orkar osv.
Idag var det ju iallafall skola igen efter två veckors ledighet och semester. Det är skönt att vara tillbaka i vardagsrutinerna, vara tillbaka på gymmet (!!!!!!), träffa alla kompisar osv, men gud vad jag saknar Miami. Menmen, inte många dagar kvar i skolan nu innan sommarlovet så det är bara att kämpa på!
Åkte till gymmet med Elina efter skolan, först körde vi lite själva och då körde jag bröst, det gick jättebra faktiskt!! Sen körde jag och Elina triceps (som jag skitbra också!) och mage tillsammans. Magträningen, alltså, har insett att jag hatar att träna magen. Vilket är synd för ska köra det mycket och fokusera på den extra mycket nu innan sommaren... Men alltså, idag var det INTE roligt. Till exempel när vi stod plankan, klarade knappt det för fick så ont i axlarna pga min träningsvärk i dom!! Så det var en del andra grejer som påverkade magstykran idag. Men vi gjorde ändå det vi skulle så jag är mer än nöjd, absolut! Och Elina är bästa peppen och motivationen, ger sig aldrig, precis som jag! Plus att hon peppar en tills man är HELT DÖD. När vi var klara med styrkan så gick jag tjugo minuter på löpbandet i snabbt tempo innan jag åkte hem med min mamma och min syster. Har fixat lite lax och annat som jag ska ha med mig till skolan och skrivit dagbok och mest myst. Inte hunnit med allt på min att göra-lista, men kände att jag inte orkade städa rummet eller byta lakan eller duscha håret eller raka benen idag haha... Tur att det kommer andra dagar! Har mest slappat ikväll...
Imorgon är det tyska nationella klockan åtta, vilket suger för jag börjar egentligen elva, menmen... Det är la i fyra timmar eller något sådant och hoppas det går hyffsat iallafall! Har kämpat som fan med den där himla tyskan i snart fyra år, eller tre? Fyra? Haha aja, ska bli jävligt skönt att slippa den efter gymnasiet!! Eftersom att jag börjar åtta och inte är skitsugen på att gymma vid sex imorgon så ska jag till gymmet efter skolan. Ska köra en timma cross, axlar och rumpa. Hatar egentligen att skriva på bloggen vad jag ska träna för orkar jag typ inte köra en timma cross imorgon så känner jag mig så dålig när jag skriver att jag inte gjorde det sen... Men får väl vända det till det positiva och använda det som pepp och motivation till mig själv!! Hoppas ni har haft en bra dag, nu ska jag mysa framför Greys Anatomy. Puss /A.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback