Skriv din beskrivning här!

Fredag

Träningen gick riktigt bra!! Svettades grymt mycket under hela passet så det var gött! Körde dessutom det magpasset jag och Elina har kört. Trodde aldrig jag skulle orka det själv men allt som krävs är verkligen viljan. Skam den som ger sig alltså! Träffade My och Wilma med, riktigt grymma tjejer det där!! Bästa inspirationerna båda två!!
När styrkan var färdig körde jag ju en timma cross. Ringde Emma efter typ halva tiden och pratade ett bra tag. Det behövdes! Men tappadelite fokus på träningen dock så hade inte så mycket koll på tiden och kalorierna. Därför brände jag inte sä mycket som jag önskat. Men körde på motstånd 80 under hela timmen så röven fick jobba rejält iallafall!
När jag kom hem så åt jag kebabsallad med pappa och Ebba och pratade lite med dom. Nu ligger jag i sängen med massa gott och ska plugga en stund innan jag somnar tänkte jag!


Kellogg's-chips är det bästa typ!! Ni måste testa om ni inte har gjort det!
Ska försöka att inte ligga uppe hela natten framför Greys Anatomy. Blir nog inte jättesvårt då jag är väldigt trött. Ska träna tidigt imorgon med, dubbelpass dessutom! Så måste vara utvilad.
Nu: äter till plugget.
Om jag ska vara ärlig så känns det typ nästan som att det blir mer gjort än på vardagarna. Fråga mig inte varför... Haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback