Skriv din beskrivning här!

2015 PLANS

Jag trodde faktiskt inte att jag skulle ha några direkta nyårslöften detta året men jag har faktiskt en del! Det första och framför allt det som känns viktigast för mig är att jag bara ska omringa mig med såna människor som ger mig energi och som gör mig glad. Det känns som att det kan hjälpa en hel del när det gäller mitt välmående, det är också något som jag önskar att jag tänkt mer på under 2014, framför allt på hösten. Det har gått bra veckan som gått och hoppas att det fortsätter så.
Sedan har jag även några sådana "typiska" nyårslöften, som jag faktiskt är taggad på konstigt nog haha... Det ena är att inte äta godis eller dricka läsk, på hela året, det kommer bli en otrolig utmaning för mig som oftast äter godis varje helg och dricker cola så fort det finns hemma, kommer ock få äta chips men det är något som jag har klarat mig väldigt bra utan innan så kan ju bara hoppas på att det blir så nu med. Jag skulle bli så stolt om jag klarade detta löftet och jag vet att jag verkligen kan om jag vill eftersom att jag är väldigt envi när det gäller sånt här samt att det inte är värt att bryta löftet för det kommer inget positivt med det förutom att det är gott just för stunden. Sen har jag även bestämt mig för att inte dricka (alkohol då) förrens jag fyller 18 den 9e maj, kör dock tills den 8e eftersom att det är på fredagen! Ska även försöka ta bättre hand om min hy, alltid tvätta bort sminket, använda ansiktsmask samt försöka att inte använda smink så ofta som det går!

Har ni några nyårslöften? Berätta gärna!

Please.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback