Skriv din beskrivning här!

TRÄNINGEN IGÅR

nuu har jag tid att skriva om träningen igår! så här kommer fyra bilder och lite kort om passet samt kvällen:
körde rygg med min syster vilket var jätteroligt, det var längesen vi tränade tillsammans! vi körde breda lats drag, smala lats drag, lats drag bakom huvudet, dubbla drag i cable och korsryggsmaskinen! det blev 8-12 repetitioner med 4 set på varje övning utom den sista då vi körde 10x3! när vi var klara med ryggpasset som faktiskt gick väldigt snabbt så körde hon axlar och jag cardio. gick i högsta lutning och på hastighet 6 ungefär, sen de sista fem minuterna så gjorde jag utfallssteg med kickbacks och då var lutningen samma men hastigheten var bara 1,1 och det är precis perfekt! kan visa er video på det när jag gör nästa gång om ni vill!
iallafall så hämtade p oss på gymmet när vi var klara och sen sov vi hos mig.


p?
Åhh har du pojkvän? ;)

2014-09-30 · 13:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback