Skriv din beskrivning här!

MÅNDAG



idag var det inte lätt att gå upp. var så jäävla trött och att det regnade gjorde ju inte saken bättre... men kom upp i tid ändå och hade till och med lite dötid hemma, så skönt! har även skönaste kläderna på mig så ska nog överleva denna månaden med.
jag började dagen med yoga (som är mitt individuella val) i en timma och nu har vi håltimma till 11:10. har tre lektioner då och så lunch emellan med såklart!
slutar vid fyra och då ska jag bara hem och äta innan jag åker ner till gymmet. skulle tränat själv först egentligen men kommer köra med weber så ska försöka fota några övningar och kanske filma till och med. men mycket av mina axel- och magpass har ni sett så jag får se hur det blir med det!
jaja nu ska jag fortsätta plugga, försöker ta vara på håltimman hehe. puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback