Skriv din beskrivning här!

HEMMAKVÄLL

blev ändrade planer ikväll så jag kommer bara stanna hemma! lite tråkigt men ändå ganska skönt för är jättetrött, som vanligt på kvällarna haha. men våra grannar kommer över så vi ska äta god mat, kan vara kul att umgås med dom lite också!

de här jeansen och denna berlocken köpte jag på stan idag! fick även med mig ett par svarta jeans hem och tre bh:ar. har på mig detta ikväll och trivs faktiskt jättebra i jeansen! dom är jättesköna och passar perfekt till ett enkelt, vitt linne! använder alltid svarta jeans annars med så är ju kul med någon annan färg!
nu ska jag duka haha, puss /A ♡


åh vad fina!!! Vart är jeansen ifrån?

2014-09-20 · 18:42:42

var är jeansen ifrån?

2014-09-20 · 20:05:31

Var kommer jeansen ifrån ?:)

2014-09-20 · 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback