Skriv din beskrivning här!

GRYMT GYMPASS IKVÄLL

hej på er!! ikväll har jag verkligen haft lite fullt upp. är inte ens klar med allt jag skulle göra ikväll men får kanske fixa det imorgon annárs... aja det löser sig alltid, inte något som måste bli färdigt NU så det är ingen fara! fick iallafall till ett riktigt bra axel- och magpass med ebba innan! filmade lite också så ska försöka lägga upp videosarna antingen ikväll eller imorgon, på min instagram så håll utkik där!

vi körde iallafall såhär:
axlar:
militärpress med hantlar (kommer upp video)
baksida axlar i cable med rep (kommer upp video)
baksida axlar i cable ståendes (kommer upp video)
dropset - side raise med hantlar
baksida axlar-maskin (den jag la upp bild på typ förra eller förr-förragången jag körde axlar som jag inte vet vad den heter hehe...)
axellyft i maskin

mage:
sidocrunches med boll 
crunches med benen i luften
drag in benen i TRX
plankan i TRX
det kommer komma upp video på alla magövningar så att ni får se dom! det är ungefär samma som jag körde i fredags då jag inte filmade! men filmade ebba idag när hon gjorde alla så! håll utkik på instagram som sagt (fitness_alice heter jag där om ni missat det hehe)
  


nu ska jag fixa casein och äggvita och kolla ett avsnitt av oth tror jag för jag är verkligen DÖD efter denna dagen. måste koppla av lite nu innan jag ska sova också för är typ uppe i varv fortfarande... men hoppas iallafall att eran måndag har varit bra, min har varit suverän faktiskt!! puss /A 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback