Skriv din beskrivning här!

CARDIO OCH NYTT BCAA

godmorgon! började dagen med att cykla upp till racketcentrum för ett cardiopass. det var riktigt längesen jag var där och tränade eftersom att jag alltid är i stan nu för tiden. men det var kul och skönt att det är så himla nära med! tar bara fem minuter att cykla dit. så när jag var färdig cyklade jag hem igen och gjorde iordning mig hemma, så skönt!! hann även måla naglarna, plugga och städa lite hemma. när jag var färdig med allt så hade jag lite dötid så passade på att prova mitt ny BCAA som jag köpte på body nutrition igår! tog dock för mycket vatten för det smakade inte så mycket men själva smaken i sig var go annars - äpple!



gick på löpbandet i 40 minuter imorse och la upp passet såhär:
40-30 minuter (satte tiden på löpbandet på 40 minuter så detta var alltså de 10 första minuterna): hastighet: 6,2, lutning: 3
30-20 minuter: hastighet: 5,8, lutning: 6
20-10 minuter: hastighet 7,0, lutning: 2
10-0 minuter (de 10 sista minuterna): hastighet 5,5, lutning: 7


Shit vad duktig du är!!

Svar: Tack!!
Alice Bomberg

2014-09-02 · 11:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback