Skriv din beskrivning här!

BÄSTA KÄNSLAN



Alltså det är väldigt få saker som slår känslan efter ett grymt bra gympass!! Ni som vet hur det känns kan säkert hålla med mig. Jag körde axlar och biceps idag och det kunde nog inte gått bättre, riktigt roligt var det också. Jag invigde mina nya skor vilket gav mig en extra liten kick och så drack jag min favoritcelsius innan passet också! Inte nog med det, axlar är en av mina favoritmuskler att träna så detta passet kunde inte blivit bättre. Jag fick en sån himla kick redan efter första övningen att jag bara röjde igenom hela passet. Jag svettades ordentligt och var verkligen GLAD över att det gick så bra. När jag satt i omklädningsrummet och planerade passet innan jag började så kände jag mig lite halvtaggad. Men sen när celsiusen kickade in och jag gick in bland maskinerna och alla andra som stod och kämpade så kändes det så himla mycket bättre!

Såhär la jag upp passet:
Axlar:
axelpress i maskin - ett uppvärmningsset och sedan 8x4
axellyft i maskin - 8x4
baksida axlar i cable - 8x4
drag upp med stång i cable - 8x4
dropset 6kg 8st, 5kg 10st,4kg 12st - x3

Biceps:
dubbla drag i cable 8x4
curl med hantlar 8x4
curlmed skivstång 8x4
bicepscurl i maskin 8x4

Sedan gick jag på högsta lutning och hastighet 6,0-6,8 på löpbandet i 10 minuter innan mamma kom och hämtade mig! (För lat för att ta bussen som vanligt hehe...)


När jag kom hem så var jag fortfarande skakig (framför allt i axlarna för dom pumpade det på riktigt gott i under passet) och jättehungrig, så jag gjorde omelett på två ägg, tre äggvitor, rödlök, skinka och grillkrydda. Den var riktigt god och perfekt påfyllning efter träningen om ni frågar mig!
 
Nu har jag städat lite och lagt mig i soffan. Ska äta Yollibox och kolla på Greys Anatomy tills jag ska gå och lägga mig. Kanske blir lite casein och äggvita sen innan läggis också! Moa frågade om jag ville gå på bio men har lovat mamma att gå på spinning med henne imorgon 06:30 så jag kände att det inte var läge att vara uppe så sent idag...

Hoppas at ni har haft en bra söndag iallafall och att ni inte har allt för mycket söndagsångest inför en ny skolvecka imorgon. Det har jaaag hehe men det är bara att bita ihop! Bara några veckor kvar till jullovet! Ta hand om er, puss /A 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback