Skriv din beskrivning här!

Kalas och hemmaträning

Såhär har min eftermiddag sett ut! Tårtan blev dock bara för syns skull, inget slank ner i min mage. Smakade inte det minsta på den! Tog inte ens en chokladboll fast jag har varit sugen på det i typ två veckor... Men jag höll mig så är nöjd hihi! När vi åkte hem vid halv sju kände jag verkligen inte för att träna. Var så himla trött och hade noll ork till att sätta mig på en buss in till stan då ingen kunde skjutsa mig. MEN jag tog faktiskt tag i det och körde lite hemma istället! Blev mage och rumpa med apparna Daily Butt Workout och Daily Ab Workout. Det var faktiskt jobbigt och jag är glad över att jag gjorde något iallafall!
Kom ut från duschen för en liten stund sen, rakade benen med för ska nog vara barbent imorgon! Så skönt med nyrakade ben!! Nu sitter jag och äter kvarg och ska plugga. Sen måste jag fixa matlådor också. Puss /A.


Dina lår Alice *.*

2014-05-21 · 22:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback