Skriv din beskrivning här!

All white


Såhär har jag gått klädd idag. Älskar verkligen mina vita jeans!! Tycker det är så fint, sålänge de är vita då haha... Men det känns fräscht och fint! Många är barbenta idag men jag orkade inte raka benen och så trivs jag allra bäst i jeans, eller löpartights! Så idag fick det bli mina vita jeans + ett linne från Lager157.
Cyklade till och från skolan idag och det var så himla skönt! Älskar verkligen att cykla, speciellt nu när jag har en ny. Kom hem för bara en liten stund sen så nu sitter jag och äter nötfärs med kvarg och grönsaker. Typ tacos, fast utan bröd!! Och så är det bara nötfärs, inte tacofärs. Iallafall, när jag har ätit upp så ska jag plugga i en timma innan vi åker till Lerkeryd. Efter det ska jag gymma och ikväll fixa matlådor och kanske plugga lite till om jag hinner. Puss!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback