Skriv din beskrivning här!

redo att sluta 1an

har precis fixat färdigt mig och sitter nu och väntar på att ida ska komma till mig så vi kan ta sällskap. vi ska vara på kungsporten vid elva och efter det åker vi tjejer till stan och fikar. får se hur uppdateringen blir här på bloggen idag för när vi har fikat ska jag och elina hem till mig och förbereda massa för ikväll. städa, handla osv. men ska försöka att uppdatera med lite bilder iallafall!

för övrigt så känns det hur skönt som helst att det blir sommarlov idag. detta har vi längtat efter riktigt länge och tiden har faktiskt gått ganska fort!! jag har haft ett bra skolår med både upp- och ner-gångar. är gladast över att jag har fått så fina tjejer i klassen, helt underbara är de allihopa! känns sjukt att vi redan har gått ett år på gymnasiet. MEN det ska firas ikväll. inga sura miner här inte!!


Vad är det absolut måste att besöka ifall man åker till Paris? Vilka butiker/restauranger etc..

2014-06-12 · 17:29:41

Snälla, kan du inte le och visa tänderna? Duckface passar dig inte Alice ;(<3

2014-06-13 · 06:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback